Viikko lähtenyt hyvin käyntiin uudessa työpaikassani

Aloitin maanantaina työt uudessa työpaikassa. Ai että missä mä nyt olen? Lahden tiedepuiston lounas kahvilassa. Kuulostaa hyvältä vai mitä? Mä saavuin maanantai aamuna uuden työpaikan pihaan. Voi kuinka upea rakennus. Lahden tiedepuisto. En ollut koskaan kuullutkaan koko paikasta. Astelin rakennuksen sisälle pyörivien ovien kautta. Puin ylleni työvaatteet ja eikun hommiin. Aloitin päiväni kiertämällä keittiön kaikki kaapit ja kylmiöt missä mitäkin on. Sen jälkeen laittelin lounaalle päivän leivät koreihin ja jatkoin sen jälkeen salaattien tekemisellä. Laitoin myös ruokajuomat ja kahvit valmiiksi.  No nyt tietysti mietitte että missäs itse pääruoka? Kokki hoiti sen puolen vaikka itsekin osaan kyllä ruokaa valmistaa. Mutta työnjako oli että minä olen salivastaava ja kokki hoitaa keittiön. Loppupäivän tiskasin salista tullutta tiskikasaa ja iltapäivästä tehtiin loppusiivoukset. Nyt tietysti mietitte mitä mä oon tykänny mun työstä? Kyllä tykkään todella paljon. Tämä työ on juurikin sitä mitä olen aina halunnut tehdä. Yhdistää asiakaspalvelu sekä ruoka.  Iloisin mielin kohti ensi viikkoon. 

Kommentit

Suositut tekstit