Uusi ura käyntiin viikon päästä

Mä olin kaupan tätina 15 vuotta, kunnes sain uuden työn grillikioski myyjänä. Sitä iloa ei jostakin syystä kauan kestänyt. Olen ollut kolme kuukautta työttömänä ja hakenut ahkeraan tahtiin työpaikkoja työpaikka hakuvahdin kautta. Viime viikolla sain puhelun yhdestä vuokrafirmasta. Puhelu oli jo toinen samasta firmasta. No tässä menneellä viikolla kävin kirjoittamassa työsopimuksen ja näin uusi urani alkaa lounas kahvilan pitäjänä. Tehtäviini kuuluu salin puolen työskentelyä sekä kokouskahvitusten laittamista ja tilaisten vastaan ottamista. Kuulostaa kyllä juurikin siltä mitä olen aina tykännyt tehdä. Olen löytänyt sellaisen työn josta todella pidän ja aion pitää siitä myös kiinni. Työympäristö jo itsessään on aivan loistava. Innolla odotan uutta. Annan hyvän neuvon teille kaikille: Älkää vaipuko synkkyyteen vaikka työpaikan saaminen ei heti kerrasta onnistu. Kyllä ahkeruus lopulta palkitaan ja kun ajattelee asiat positiivisesti niin kyllä ura varmasti lopulta aukeaa. Kiitos kaikille jotka olette olleet tukenani näinä vaikeina hetkinä kun minulla itselläni on ollut vaikeaa. Kiitos kaikille tukijoukoilleni💗💗

Kommentit

Suositut tekstit