Itsetuntoni kohosi takaisin

Minulla on ollut vuosikaudet vaikeuksia itsetuntoni kanssa. En kerta kaikkiaan ole pystynyt hyväksymään itseäni ihmisenä lainkaan. On ollut todella paljon vaikeita aikoja osittain johtuen entisestä elämän tilanteestani. Itsetuntoni on ollut täysin nolla tilanteessa. Tämä mennyt kevät ja kesä on vahvistanut itsetuntoani monellakin eri tavalla. Olen vihdoin hyväksynyt itseni sellaisena ihmisenä kuin olen enkä vihaa itseäni enää. Tähän on ollut apuna paljon mm. terapiassa käyminen, yhteisten iltojen järjestäminen ystävilleni ja läheisilleni. Luonnossa liikkuminen, rakastan luonnossa liikkumista yli kaiken sekä musiikista olen saanut paljon voimaa sekä blogi kirjoittamisesta. Näiden kaikkien avulla olen viimein päässyt yli kaikesta siitä paskasta mitä olen joutunut kokemaan elämäni aikana. Enkä edes niin sanotusti mieti asiaa sen koommin. Maanantaina alkava uusi työ tuo minuun entistäkin enemmän uutta virtaa joka saa ajatukseni kokonaan muihin asioihin. Kiitos vielä kerran kaikille tukijoilleni. 


                                                                    

Kommentit

Suositut tekstit