Parempia tuulia odotellessa

Aloitin viikko sitten työt kioski kahvilan myyjänä. Opin uusia asioita ja pääsin jo aika hyvään rytmiinkin mukaan. Eilen sain iltapäivällä töissä tiedon, että minut on irtisanottu työstäni. En tiedä mistä tarkalleen on kyse mutta kerkesin kuusi päivää olla uudessa työssäni ja nyt minulla ei ole enää työpaikkaa. Tämä tieto tuli minulle kesken työpäivän ja aika lailla shokkina, koska en oikein tiedä mistä on kysymys. Pienimuotoinen aavistus on asiasta, mutta en lähtisi nyt sitä sen kummemmin pohtimaan. Olen toiminut asiakaspalvelu alalla yli kaksikymmentä vuotta mutta koulutustausta ja työkokemus on  kuitenkin niin hyvä  että en tiedä kauanko kestää kun uusi työ löytyy. Ajattelin ainakin näin aluksi olla ihan kotona, miettiä rauhassa asioita miten tästä eteenpäin. Tällä varmasti on jokin hyvä syy miksi näin kävi mikä tyyliin on mennyt täysin mönkään, mutta koska olen aina ollut todella vahva nainen ja uskonut kaikkeen hyvään ja siihen että asiat kääntyy parempaan päin, mutta nyt toivoisin että minulta ei kyseltäisi hetkeen yhtään mitään, koska haluan rauhassa miettiä mitä seuraavaksi haluan tehdä. Töihin tietenkin takaisin jos jostakin paikkaa aukeaa, mutta nyt ainakin olen hetken kotona jotta voin palata takaisin työn ääreen asiakaspalvelu alalle jota tykkään tehdä.

Kommentit

Suositut tekstit