Hyvät tavat kunniaan
Kassalla istuessa kuuluu jonon perältä seuraavasti: Hei, myyjä saisiko tänne lisää kassoja? Eikö teillä ole enempää henkilökuntaa? Täällä on pitkät jonot, minulla sulaa jäätelöt! Kaupasta lähdetään vihaisena ulos ja haistatellaan myyjälle, kun ei voi kaljaa myydä kun kunto on huono. Tarjouksessa oleva juusto on loppunut hyllystä pienen määrän johdosta, johon asiakas alkaa raivoamaan, että miksi te mainostatte lehdessä tuotetta, jota teillä ei ole? Tämähän on suorastaan huijausta! Missä teillä on kananmunat? Entäpä maito? Miksi ihmeessä muutatte järjestystä, tämä on suorastaan asiakkaan kiusaamista? Voisitko millään vaihtaa tämän viiden sadan euron rahan pienemmäksi kun tarttis saada pientä rahaa?? Yhtä aikaa huudetaan joka suunnasta, että saadaan myyjä sekaisin. Miksi mainoslehti ei ole tullut kotiin postissa? Voisitko mitenkään nyt heti tehdä asialle jotain?? Voi hyvät hyssykät sentään! Me myyjät olemme täysin syyttömiä näihin ongelmiin. Asiakas tekee itse itsestään suorastaan pellen tällä käytöksellään?? Pitäisikö ottaa järki kulta käteen ja miettiä miten kaupassa tulisi käyttäytyä? Me asiakas palvelijat teemme arvokasta ja hyvää työtä ja teemme parhaamme parantaaksemme palveluja. Asiakkaana kannattaisi arvostaa meidänkin työtä, eikä huutaa täysillä kurkku suorana myyjälle!
Kommentit
Lähetä kommentti
Kiva kun luet blogiani, anna palautetta rohkeasti!