Hyvä palaute nostaa hymyn huulille
Olen toiminut asiakaspalvelu alalla yli kaksikymmentä vuotta. Kaikenlaista on mahtunut näihin vuosiin. Olen niin sanotusti oppinut tuntemaan asiakkaita, enkä tällä tarkoita sitä että tuntisin heidät henkilökohtaisesti vaan lähinnä minkä tyyppisiä ostajia he ovat, ja kuka on vakioasiakas kuntaan kuuluva ja kuka satunnaisesti kävijä. Asiakkaita käy todella paljon päivittäin kassallani. Kaikkien kasvot ei ole jäänyt mieleen, mutta asiakas muistaa aina myyjän. Se on asia jonka asiakas muistaa joka kerta kun hän tulee kauppaan ostoksille. Olen saanut asiakkailta ihan henkilökohtaisesti palautetta palvelustani. Sain tänäänkin kolme kertaa kiitosta siitä että olen ystävällinen ja hyvä myyjä. Minulla on hyvä tyyli palvella asiakkaita. He olivat todella tyytyväisiä palveluun. Olin kyllä todella iloinen kuullessani että asiakkaat tykkäävät minusta. Se nosti kyllä hymyn huulille kiireisen työpäivän aikana. Hyvää palautetta on aina mukava saada ja se auttaa minua jaksamaan kaiken arjen kiireen keskellä. Kiitos 😊
Kommentit
Lähetä kommentti
Kiva kun luet blogiani, anna palautetta rohkeasti!